ذوب آهن موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : آموزش موسسه حرف آخر بخوانید :

حرف آخربا تکنولوژی نوین آموزشی موجب بوجود آمدن تحولی شگرف در یادگیری دانش آموزان گردیده است. با توجه به درگیر نمودن هر دو نیمکره مغز از تمام ظرفیتهای مغز برای فراگیری استفاده می گردد. این تکنولوژی نوین آموزشی در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و جزو یکی از متدهای موفق در زمینه تدریس محسوب می شود. موسسه حرف آخر با توجه به این مهم که تعداد زیادی از داوطلبان با وجود اینکه تمامی مطالب دروس و منابع را مطالعه نموده اند ولیکن هنگام برگزاری کنکور قادر به استفاده از تمامی دانش و اندوخته های خود نشده و فقط بخشی از آنها را بکار می گیرند. همچنین با بررسی درصد دروس در کارنامه داوطلبان مشخص شد که حدود ۸۰ درصد آنها دروس اختصاصی را زیر ۱۰ درصد تست زده اند. بنابراین استفاده از روشهای نوین تدریس و یادگیری مورد توجه قرار گرفت. تکنولوژی تصویرسازی و انیمیشن مورد استفاده در موسسه حرف آخر یکی از کارآمدترین روشهای تدریس در سطح بین المللی محسوب می شود. موسسه با توجه به این روش تدریس و بهره گیری از اساتید مطرح کنکور در کلیه دروس اقدام به تهیه پکیج های آموزشی منحصربفرد و با کارایی فوق العاده برای دانش آموزان نموده است. روش تدریس موسسه حرف آخر و استفاده از شیوه های نوین آموزشی دارای مزیت های بیشماری نسبت به سایر روشهای تدریس سنتی است.


 

  1.  آموزش کنکور با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن در پکیج های حرف آخر
  2. استفاده از تدریس بهترین اساتید کنکور کشور
  3. جمع بندی های منحصربه فرد با تکنیک های بی نظیر اساتید مطرح حرف آخر
  4. شبیه سازی کنکور سراسری با استفاده از پکیج 20 آزمون حرف آخر
  5. تدریس منطبق با منابع کنکور  سراسری همان سال
  6. استفاده از الگوهای بی نظیر به جای تکنیک های فراوان و فرّار در مغز
  7. تایید شده توسط رتبه های برتر حرف آخر در کنکور سراسری

استاد عبدالرضا منتظری کیست ؟

استاد عبدالرضا منتظری، بنیان گذار موسسه حرف آخر و یکی از درجه یک ترین اساتید ریاضی کنکور می باشند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دانش‌آموزان و داوطلبان، انتخاب منابع مناسب و موسسه برای کنکور است. کتاب‌های آموزشی و موسسات به قدری زیاد و متنوع هستند که انتخاب مناسب را دانش‌آموزان سخت‌تر می‌کنند. یکی از موسسه‌هایی که پکیج‌های آموزشی با سبکی کاملا متفاوت ارائه می‌دهد، موسسه حرف آخر است. استاد عبدالرضا منتظری در سال ۱۳۹۰ این موسسه را با هدف ارائه بهترین پکیج‌های آموزشی تاسیس کرد.

استاد منتظری یکی از متفاوت‌ترین موسسه‌های آموزش کنکور در کشور را تاسیس کرده است. این موسسه الگو و سبک خاصی در آموزش دارد. استاد منتظری منابع کنکور سراسری را در قالب تصویرسازی و انیمیشن تدریس می‌کند. ما در این مطلب بیوگرافی کامل استاد را برای شما توضیح می‌دهیم و پکیج‌های درسی ایشان را برای شما معرفی می‌کنیم

 

منبع : https://www.saat24.news/news/498485/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D8%AF

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 530 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:35

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : کار در ارتفاع بخوانید :

کار در ارتفاع / نماشویی ساختمان با طناب :

نماشویی ساختمان با طناب را می توان راهی دانست .که باعث شد تا ساختمان ها برای نماشویی از بستن داربست در حوزه کار در ارتفاع نجات پیدا کنند . و برای کار در ارتفاع نماشویی ساختمان با طناب انجام بدهند . البته کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان با طناب مزایای خاص خودش را نیز دارد .

برای مثال نماشویی ساختمان با طناب در حوزه کار در ارتفاع نسبت به نماشویی ساختمان با داربست در حوزه کار در ارتفاع از هزینه کمتری برخوردار است . همچنین نماشویی ساختمان با طناب نسبت به روش های دیگر نماشویی ساختمان در حوزه کار در ارتفاع از زمان کمتری برای نماشویی برخوردار است . می توان آن را روشی برای نماشویی با زمان بهینه نامگذاری کرد .

البته دور از سخن نباشد که نماشویی ساختمان با طناب برای کار خود در کار در ارتفاع از روش های کوهنوردی الگو برداری کرده است . به همین دلیل می تواند به تمامی نقاط نما برای نماشویی توسط کاردرارتفاع دسترسی داشته باشد . روش نماشویی ساختمان با طناب توانسته تغییرات بسیار گسترده ای در حوزه نماشویی ساختمان ها به وجود بیاورد .و برای جمعیت و هموطنان عزیز خدمات عالی از خود به عنوان کار در ارتفاع نشان بدهد .

نماشویی با طناب به وسیله کار در ارتفاع چگونه است؟

مهم ترین عامل مورد توجه قرار گرفتن نماشویی ساختمان با طناب :

حوزه کار در ارتفاع برای نماشویی ساختمان همانطور که در قبل گفتم از روش نماشویی ساختمان با داربست استفاده می کرد . اما استفاده از داربست به دلیل ارتفاع های بسیار زیاد برای کار در ارتفاع خطر جانی زیادی را برای نماشور پدید می آورد . و بسیاری از افراد بودند که از داربست سقوط می کردند و آسیب های جدی می دیدند . البته درست است که شرکت بیمه با حوزه کار در ارتفاع همکاری فراوان دارد . اما بازهم صدمات جانی استفاده داربست برای کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان بسیار زیاد بود . اما با به میان آمدن نماشویی ساختمان با طناب در حوزه کار در ارتفاع این خطر های جانی به مقدار قابل توجهی کاهش یافت و باعث بهبود کیفیت نماشویی ساختمان بدون خطر  شد .

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 646 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 4:56

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : کسب درآمد از منزل بخوانید :
کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)
ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 643 تاريخ : جمعه 3 بهمن 1399 ساعت: 8:11

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : چگونگی خرید دستگاه لیزر دایود بخوانید :

عوامل موثر بر قیمت دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود

هر چه تکنولوژی به کار رفته در دستگاه‌های لیزر مانند لیزر دایود پیشرفته‌تر باشد قیمت خرید آن نیز افزایش می‌یابد. اگه بخواهیم به طور خلاصه از عوامل تأثیر گذار بر قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس بگوییم باید موارد زیر را مطرح کنیم:

  • استفاده از هندپیس با کیفیت در آن
  • وجود طول موج‌های بسیار قدرتمند (3 نوع طو موج که برای موهای مختلف است)
  • وجود قطعه‌ی خنک کننده در آن به جهت جلوگیری از سوختگی
  • کیفیت کار فوق العاده بالا

به طور کلی خرید دستگاه لیزر دایود می‌تواند کاملاً به صرفه باشد، خصوصاً برای مراکز پزشکی که بیماران زیادی به آن مراجعه می‌کنند.

چگونگی خرید دستگاه لیزر دایود

بر اساس آنچه که در قسمت قبل برای قیمت دستگاه لیزر دایود عنوان شد باید عرض کنیم که خرید این وسیله نیز باید از مراکز و فروشگاه‌های مجاز انجام شود. یکی از فروشگاه‌هایی که سابقه‌ی چندین ساله در این حوزه دارد طاهر تاج مادر است. برای اینکه بتوانید از قیمت دستگاه لیزر دایود الکس مطلع شوید پیشنهاد می‌کنیم که به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. حتی اگر سوال یا ابهامی درباره چگونگی کارکرد و تهیه این دستگاه دارید می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت و با استفاده از شماره تماس‌های موجود در آن با مشاوران این تیم ارتباط بگیرید.

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 512 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 10:53

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : خرید فالوور تیک تاک بخوانید :
اگر به خاطر برنامه‌ی روزمره‌ی شلوغ تان نمی‌توانید زمان کافی برای جذب فالوور تیک تاک اختصاص دهید، می‌توانید آن‌ها را بخرید. درست است که خرید فالوور تیک تاک باعث نمی‌شود تعامل بین شما و فالوور هایتان بالاتر برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اگر به خاطر برنامه‌ی روزمره‌ی شلوغ تان نمی‌توانید زمان کافی برای جذب فالوور تیک تاک اختصاص دهید، می‌توانید آن‌ها را بخرید. درست است که خرید فالوور تیک تاک باعث نمی‌شود تعامل بین شما و فالوور هایتان بالاتر برود. ولی حداقل مزیتش این است که تعداد فالوور تیک تاک شما به سطح قابل توجهی می‌رسد. اگر هدفتان فقط افزایش فالوور تیک تاک است، بنابراین خرید فالوور تیک تاک می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در ادامه می‌خواهیم در مورد نحوه‌ی خرید فالوور تیک تاک واقعی، ربات تیک تاک، روش‌های افزایش فالوور تیک تاک و سایر مواردی صحبت کنیم که در این مسئله به شما کمک می‌کنند.

خرید فالوور تیک تاک

سوالی که اکثر اینفلوئنسرهای تیک تاک از خود می‌پرسند، این است که باید فالوور تیک تاک بخرند یا نه؟ جواب این سوال به خودتان بستگی دارد. اگر قصد دارید به عنوان یک اینفلوئنسر در تیک تاک کار کنید، ممکن است در زمان شروع کار خود برای خرید فالوور تیک تاک وسوسه شوید. البته خرید فالوور تیک تاک معایبی هم دارد که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

برای شروع بهتر است بدانید که تشخیص فالوورهای واقعی از فالوور های خریداری شده، کار سختی نیست. برای مثال اگر اکانتی 1000 فالوور تیک تاک داشته باشد، ولی هیچ یک از آن‌ها نسبت به پست‌ها واکنشی نشان ندهند، مشخص است که آن فالوورها واقعی نیستند.

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 499 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:41

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : برترین تلویزیون های پیشنهادی بر اساس قیمت بخوانید :

به دنبال بهترین تلویزیونی هستید که می‌توانید بخرید؟ مدت‌هاست به دنبال لیستی بروز و معتبر از بهترین تلویزیون‌های بازار هستید؟ بهترین تلویزیون‌های پیشنهادی نسبت به قیمت تلویزیون و بودجه خود را همیشه در شهر سخت‌افزار ببینید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

 

مطلب پیش روی شما، یکی از پربازدیدترین راهنماهای خرید شهر سخت‌افزار است که با استقبال بالای کاربران روبرو شده است. تمام تلاش ما بر این است که شایسته‌ترین گزینه‌های خرید تلویزیون را بر اساس شرایط بازار ایران به شما معرفی کنیم. خریداران زیادی هستند که بودجه زیادی را صرف خرید یک تلویزیون می‌کنند؛ به‌طوری که بخشی از خرید خود بسیار راضی بوده و بخشی به دلیل انتخاب غلط و نابجا ضرر می‌کنند. به بیان خلاصه هر گزینه‌ای که در بازار مشاهده می‌کنید نمی‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید باشد؛ پس قبل از خرید کمی دست نگه دارید و لیست پیشنهادی ما و گزینه‌های معرفی شده را مرور کنید.

در این مقاله همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چندین گزینه که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است به شما تقدیم خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید تلویزیون کنید. توجه داشته باشید مهم‌ترین عامل مد نظر ما برای انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده، فاکتور قیمت به کارایی است.

در لیست تلویزیون‌های پیشنهادی شهر سخت افزار یک رتبه بندی بر اساس 6 فاکتور در قالب نمودار تنظیم شده است. این 6 فاکتور شامل مواردی همچون طراحی، قابلیت‌ها، ورودی‌ها، مالتی مدیا، تصویر و ارزش خرید است. در زیر پارامترهایی که ما بر اساس آنها به این 6 فاکتور امتیاز داده‌ایم را مشاهده می‌کنید:

  • قابلیت‌ها: شامل مواردی نظیر رابط کاربری شکیل و کاربرپسند، سیستم عامل و ویژگی‌های هوشمند، امکان پخش تصویر دستگاه‌هایی نظیر گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ به صورت بی‌سیم و سایر موارد مشابه است.
  • ورودی‌ها: تنوع و تعداد ورودی‌های دیجیتال و آنالوگ، محل قرارگیری و چیدمان درگاه‌ها و سهولت در دسترسی به آن‌ها از جمله مواردی هستند که امتیاز این بخش را مشخص می‌کنند.
  • مالتی مدیا: امکان پخش محتوای 4K یا HDR از درگاه یو‌اس‌بی، پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی و تصویری، پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر Miracast، DLNA و... از جمله فاکتورهای امتیازدهی این بخش هستند.
  • تصویرعملکرد کلی تلویزیون در نمایش تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌ها است. در این بخش عوامل متعددی نظیر دقت رنگ، حجم رنگ، رزولوشن، حداقل و حداکثر میزان روشنایی، پشتیبانی از استاندارد HDR، نرخ نوسازی تصویر و سایر مواردی که مربوط به کیفیت تصویر می‌شوند تاثیرگذار هستند.
  • طراحی: کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری دو فاکتور اصلی این بخش هستند که با توجه به جنس بدنه و پایه تلویزیون و زیبایی کلی در طراحی آن سنجیده می‌شوند.
  •  ارزش خرید: این فاکتور تمامی فاکتورهای بالایی را نسبت به قیمت محصول می‌سنجد و نشان‌دهنده کارایی کلی محصول در برابر قیمت آن است.

ما 6 پارامتر ذکر شده را برای هر تلویزیون امتیازدهی کرده و در آخر نیز امتیاز نهایی را بر اساس میانگین آنها برای هر  تلویزیون آورده‌ایم. امتیاز میانگین به خوبی جایگاه محصول را نشان می‌دهد و می‌تواند معیار خوبی برای سنجش آن در مقابل دیگر گزینه‌ها باشد.

پیش از هر موردی در نظر داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده در لیست زیر مربوط به زمان بروزرسانی مطلب یعنی تاریخ 1399/07/01، میانگین بازار و از منابع معتبر هستند و ممکن است زمانی که شما عزیزان این مطلب را مطالعه می‌کنید در قیمت‌های اعلامی تفاوتی با قیمت بازار وجود داشته باشد.

اکنون به سراغ معرفی بهترین تلویزیون‌ها از قیمت‌های پایین به بالا می‌رویم.

بهترین تلویزیون‌های 32 اینچی

SAM Electronic 32T4100
نلویزیون 32 اینچ سام

قیمت حدود 2.650.000 تومان با گارانتی سام‌سرویس

 

به عنوان اولین مدل پیشنهادی سراغ یکی از تلویزیون‌های مقرون به صرفه و اقتصادی بازار رفته‌ایم. تلویزیون 32 اینچی T4100 سام را می‌توان مناسب افرادی دانست که قصد دارند تلویزیونی ساده را بدون صرف هزینه زیاد تهیه کنند. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به مواردی نظیر رزولوشن HD، بلندگوهای 5 واتی، کیفیت تصویر مناسب و ارزش خرید بالا اشاره کرد.

 


Philips 32PHT4002
تلویزیون 32 اینچ فیلیپس

قیمت: حدود 3.100.000 تومان با گارانتی شکوفا الکتریک

 

تلویزیون 32PHT4002 فیلیپس یکی دیگر از مدل‌های مقرون‌به صرفه ۳۲ اینچی بوده که برای محیط‌های کوچک طراحی شده است. تلویزیون 32PHT4002 با کیفیت ساخت و عملکرد بالا ارائه شده و ویژگی مهم آن، کیفیت تصویر بسیار خوبی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در بخش درگاه‌های ورودی، نیازهای کاربران کاملا برطرف شده و در بخش صدا نیز شاهد وضوح و کیفیت خوبی هستیم. این تلویزیون بسیار خوش‌ساخت بوده و اگر به دنبال یک تلویزیون ۳۲ اینچی برای محیط‌های کوچک هستید؛ می‌توانید به کیفیت تصویر این تلویزیون فیلیپس اعتماد کنید.

 


بهترین تلویزیون‌‌‌های 40 تا 43 اینچی

Philips 40PFT5063
تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

قیمت: حدود 4.750.000 تومان با گارانتی شکوفا الکتریک

 

تلویزیون 40pft5063 یک مدل ۴۰ اینچی از فیلیپس بوده که در میان تلویزیون‌های این رده، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این تلویزیون برای اتاق‌های متوسط، یک انتخاب عالی بوده و کیفیت تصویر این تلویزیون رضایت‌بخش است. از ویژگی‌های جالب این تلویزیون ۴۰ اینچی فیلیپس، می‌توان به نمایشگری با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ اشاره کرد.

درگاه‌های متعدد HDMI، USB و کامپوننت، امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را به این تلویزیون خواهد داد. این تلویزیون فیلیپس هوشمند نبوده اما با توجه به کیفیت تصویر و وضوح صدا، ارزش خرید بالایی در بین تلویزیون‌های ۴۰ اینچی خواهد داشت.

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 528 تاريخ : سه شنبه 9 دی 1399 ساعت: 22:25

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : 5 نکته برای خرید ایزوگام بخوانید :

5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام دلیجان

امروزه با توجه به اینکه سطح دانش و اطلاعات بالا رفته و دسترسی به اطلاعات و حجم انبوهی از تولید کنندگان ایزوگام و برندهای آن افزایش پیدا کرده حتماً به نکاتی که قبل از خرید ایزوگام باید بدانید، کسب اطلاعات کنید تا بهترین خرید ایزوگام را انجام داده باشید، با ما همراه باشید تا 5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام را که باید بدانید را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

در این مقاله  علاوه بر 5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام به نکاتی دیگر اشاره کرده ایم که دانستن آنها خالی از لطف نبوده و تأثیر در بهبود عملکرد و کارایی ایزوگام و خرید آن خواهد داشت.

چرا که ایزوگام زمانی دوام و عمرش بیشتر میشود که همه نکات لازم در خرید ایزوگام رعایت شده باشد تا بهترین منفعت را در انتخاب و نصب ایزوگام را کسب نمائید.

5 نکته برتر قبل از خرید ایزوگام

قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید عوامل متعددی سنجیده شود و مورد بررسی قرار گیرد خرید ایزوگام هم ازین قضیه مستثنی نیست و باید برای خرید آن به یک سری نکات توجه ویژه ای نمود که ایزوگام مربوطه در شرایط ایده آل مورد بهره وری قرار بگیرد و در آن مکان مورد نظر بهترین جواب را دریافت کنید.

5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام نکاتی هستند که با دانستن آنها، هم به طول عمر ایزوگام شما میافزاید و هم کارایی ایزوگام را بالا میبرد که توجه شما را به مطالعه دقیق این نکات جلب مینمائیم.

1- نصب ایزوگام در فواصل مناسب :

در شرایطی که هوا بارانی است و محیط ایزوگام نم دارد توصیه میگردد محصولات ایزوگام را نصب نکنید ، چرا که سطوحی که قرار است ایزوگام در آن صورت گیرد چنانچه خیس بوده و رطوبت داشته باشد ایزوگام مربوطه به طور کامل بروی سطوح قرار نمیگیرد و همین امر سبب میشود لایه های ایزوگام دچار شکاف گردند.

 و این امر سبب میشود تا رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ کند و ساختمان مورد نظر نمور میشود و عملاً ایزوگام مربوطه مجدداً از بین میرود و مجدد با رعایت اصول در فصل مناسب باید نصب گردد.

2- بهترین ماه برای اجرای ایزوگام :

 ماه های مرداد ، شهریور و مهر از بهترین ماههایی است که میتوان ایزوگام خوب و با کیفیت را تجربه کرد.

شاید برایتان سوال پیش بیاد چرا این ماهها ؟

 زمانیکه در دمای بالا هوا ، ایزوگام صورت میگیرد چون هوا گرم و خشک  است ایزوگام مربوطه به سقف مورد نظر میچسبد و همین امر سبب میشود ایزوگام دوام بیشتری پیدا کند.

البته این ماههایی  که گفته شد جواب بالایی داشته است ،  اگر در شرایطی هم ممکن نبود ایزوگام را در این ماهها نصب کنید مثلاً بارندگی میاد یا هوا سرد میشود به این نکته توجه کنید که یکی از عوامل مؤثر بودن ایزوگام ، خشکی هوا بوده و یکی از علل دیگرش  هم سردی هوا میشود پس جای نگرانی نیست اگر شرایط در ماههای گفته شده را ندارید.

 با توجه به بررسی های صورت گرفته دمای هوا را مد نظرتان قرار دهید ، دمای تقریبی که برای ایزوگام در نظرگرفته شده باید بین 10 تا 40 درجه سانتی باشد.

3- بهترین فصل برای نصب ایزوگام :

 یکی از بهترین فصلها جهت ایزوگام کاری فصل تابستان است چرا که هوا گرم و خشک است و اگر بارندگی هم صورت گیرد به دلیل خشکی هوا زود خشک شده و در نتیجه باعث دوام و عمر بیشتر ایزوگام میشود و قدرت چسبندگی ایزوگام را بالا میبرد.

که خود این امر یک حسن بزرگ برای ایزوگام کاری محسوب میشود البته در اوایل فصل پاییز هم زمان مناسبی است جهت ایزوگام کردن سطوح مختلف چرا که هنوز هم خشکی وجود دارد و هم بارندگی ، و این دو یکدیگر را پوشش میدهند و این امکان فراهم میکند که ایزوگام با شرایط عالی نصب گردد.

4- میزان رطوبت:

 همانطور که میدانید و بارها گفته شده است رطوبت زیاد باعث از بین رفتن ایزوگام میشود چرا که وقتی ایزوگام در جایی با رطوبت نصب گردد و دمای هوا بالا باشد رطوبتی که زیر ایزوگام وجود دارد تبخیر میشود و هوا به قسمت های زیرین ایزوگام نفوذ میکند و به مرور زمان ایزوگام چسبندگی و کارایی  خود را از دست میدهد.

 و از مکان مورد نظر جدا میشود پس حتماً به رطوبتی که در فضای ایزوگام شده است توجه نمایید.

5- امکانات لازم ساختمان و مکان مورد نظر برای ایزوگام :

بدین معناست که حالا که فصلها و دمای هوا مورد بررسی قرار دادیم قطعاً آن مکانی که مد نظرتان هست حتماً اصولی را باید رعایت کرده باشد تا ایزوگام در ساختمان مورد نظر به خوبی عمل کند که این ویژگی ها عبارتند از:

  • نا همواریها روی سطوح مختلفی که قرار است ایزوگام صورت بگیرد وجود نداشته باشد
  • مکان مورد نظر یا سقف باید خشک و بدون نم باشد
  • اگر مکان شما پشت بام است وسایلی همچون کابل و یا تجهیزات کولر گازی و یا وسایل دیگری که در پشت بام وجود دارد نباید بروی پشت بام بماند تا سرعت فعالیت نصاب را نکاهد.
  • ساختمان مورد نظر ساخته شده باشد و تکمیل شده باشد.

و در آخر دوستان عزیز خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه بهترین ایده شما خواهد بود.
ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 637 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 8:50

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : فواید اکسیژن بخوانید :

حیات بدون اکسیژن بر روی کره زمین امکان‌ناپذیر است. هیچ موجود زنده‌ای بدون اکسیژن نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد. آیا می‌دانید اکسیژن چیست و چرا وجود آن تا این اندازه ضروری است؟

بهتر است هنگام خواب درها و پنجره‌ها را باز بگذاریم تا هوا در اتاق جریان پیدا کند و اکسیژن لازم به بدن برسد. هرگز هنگام خواب، صورتتان را با پارچه یا چیز دیگری نپوشانید؛ چرا که این کار از رسیدن هوای تازه به ریه‌ها جلوگیری می‌کند.

اکسیژن عنصری گازی شکل است. «کارل شلی»، شیمیدان‌ سوئدی، درس سال 1772 میلادی اکسیژن را کشف کرد. «جوزف پریستلی»، دانشمند انگلیسی، نیز دو سال بعد، مستقل از شلی موفق به کشف این ماده شد. اکسیژن گازی بی‌بو، بی‌مزه و بی‌رنگ است. 21درصد هوایی را که تنفس می‌کنیم اکسیژن، 78 درصد آن را نیتروژن و یک درصد بقیه را سایر گازها تشکیل داده است. این ماده در پوسته زمین به صورت اکسید فلزات یافت می‌شود. اکسیژن در دمای 9/182- درجه سانتی‌گراد تحت فشار مناسب به مایع تبدیل می‌شود. رنگ آن در حالت مایع، آبی روشن است. اگر دما تا 4/218- درجه سانتی‌گراد پایین بیاید، اکسیژن مایع به صورت جامد در می‌آید.

برای مشاهده قیمت گاز اکسیژن به سایت پارس هوای البرز مراجعه کنید.

در فصل زمستان هرگز نباید در اتاق‌های دربسته‌ای که بخاری در آن روشن است، مواد سوختنی هنگام سوختن، اکسیژن هوا را مصرف کرده، دی اکسید کربن ومنو اکسید کربن تولید می‌کنند.

منو اکسید کربن گازی سمّی است و باعثخفگی می‌شود

اکسیژن مایع در دمای معمولی فوراً به گاز تبدیل می‌شود؛ به همین دلیل آن را در ظروف دو جداره مخصوص نگه می‌‌دارند. از اکسیژن مایع به عنوان سوخت سفینه‌های فضایی استفاده می‌شود.

تمام موجودات زنده برای تنفس به اکسیژن نیاز دارند. گیاهان نیز برای تنفس از اکسیژن استفاده می‌کنند. آنها در طول شب، اکسیژن جذب می‌کنند و در طول روز طی عمل فتوسنتز اکسیژن آزاد می‌کنند.

مخلوط دو گانه اکسیژن و استیلن با حرارتی بسیار بالا می‌سوزد؛ به همین جهت از آن برای برش و جوشکاری فلزات استفاده می‌شود.

اکسیژن

کوهنوردان، غواصان و همچنین بیمارانی که مشکلاتی ریوی و تنفسی دارند، برای تنفس از کپسول اکسیژن استفاده می‌کنند وجود اکسیژن برای اکسیداسیون مواد غذایی و تولید انرژی در بدن ضروری است.

تنفس اکسیژن خالص برای سلول‌های بدن مضر است و ایجاد مسمومیت می‌‌کند. علایم مسمومیت با اکسیژن عبارت‌اند از: تهوع و استفراغ،انقباض ماهیچه‌‌ها،سرگیجه و بیهوشی که سرانجام منتهی به تشنج و مرگ می‌شود.

21درصد هوایی را که تنفس می‌کنیم اکسیژن، 78 درصد آن را نیتروژن و یک درصد بقیه را سایر گازها تشکیل داده است. این ماده در پوسته زمین به صورت اکسید فلزات یافت می‌شود

هوای پاک و تازه از میزان مناسبی اکسیژن و گازهای دیگر تشکیل شده است. تنفس در چنین هوایی باعث شادابی و نشاط می‌شود. بهتر است هنگام خواب درها و پنجره‌ها را باز بگذاریم تا هوا در اتاق جریان پیدا کند و اکسیژن لازم به بدن برسد. هرگز هنگام خواب، صورتتان را با پارچه یا چیز دیگری نپوشانید؛ چرا که این کار از رسیدن هوای تازه به ریه‌ها جلوگیری می‌کند.

وقتی جمعتی انبوه در محیطی بسته گرد می‌آیند، اکسیژن هوا کم می‌شود؛ در نتیجه انسان احساس ناراحتی و خفگی می‌کند. در فصل زمستان هرگز نباید در اتاق‌های دربسته‌ای که بخاری در آن روشن است، مواد سوختنی هنگام سوختن، اکسیژن هوا را مصرف کرده، دی اکسید کربن و منو اکسید کربن تولید می‌کنند.

منو اکسید کربن گازی سمّی است و باعثخفگی می‌شود.

غواصان برای تنفس در زیر آب از کپسول‌های اکسیژن استفاده می‌کنند.

منبع : تبیان

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 339 تاريخ : 24 فروردين 1399 ساعت: 15:35

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : بیوگرافی و زندگینامه محسن ابراهیم زاده بخوانید :

بیوگرافی و زندگینامه خواننده محسن ابراهیم زاده + عکس

  • نام:محسن ابراهیم زاده
  • تاریخ تولد:17 شهریور 1366
  • محل تولد:تربت حیدریه
  • سبک : پاپ
  • پیشه:خواننده و آهنگساز
  • سال های فعالیت:1389-اکنون

زندگینامه محسن ابراهیم زاده - محسن ابراهیم زاده اهل کجاست ؟

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در سال 96 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

 

 

جا پای پاشایی

فرم خواندن و استقبال مردم می تواند از وی مرتضی پاشایی 2 را بسازد، چه بسا مهدی کرد نیز در شکل گیری یک خواننده با استاندارد مردم پسند خیلی میتواند دخیل باش

پرسپولیسی

وی به شدت طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز است

ازدواج محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او از سن 14 سالگی شروع به قرائت قرآن کرد. صدای او رفته رفته به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا بالاخره در سال 1388 دوره های آموزش موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را تحت عنوان هنوزم وقتی میخندی با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

منبع : ویرگول

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 479 تاريخ : 26 فروردين 1399 ساعت: 14:47

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : ملودی چیست؟ بخوانید :

ملودی چیست؟

برای بسیاری از ما موسیقی به معنای ملودی است ولی واقعا ملودی چیست؟

همه ی ما در مدرسه، اتومبیل، و یا هنگام گردش و کارهای روزانه ملودیی را زمزمه کرده‌ایم.

پس از شنیدن یک قطعه ی موسیقی اغلب می‌توانیم ملودی آن را به‌خوبی به یاد آوریم.

ملودی‌های آشنا قادر هستند تجربه‌ها و احساسات پرشور گذشته را از نو در ما برانگیزند.

برای چنین انگیزشی نه به کلام و ساز نیازی هست و نه به آوازخوان و ارکستری بزرگ – فقط چند نت کفایت می‌کند.
تشخیص ملودی آسان‌تر از تعریف آن است.

ملودی چیست؟

با این همه، ملودی سرشتی ویژه دارد و حضور آن در موسیقی تمام دوران‌ها و ملت‌ها دیده می‌شود.

شاید این ‘سرشت’ بیان‌ناپذیر ملودی که تداعی‌کننده ی احساساتی بی‌شمار است

هرگز در قالب یک تعریف فرهنگ‌نامه‌ای نگنجد.و اما ملودی چیست؟

ملودی زنجیره‌ای از صداهای جداگانه و پیاپی است

که در مجموع، کلیتی در خور تشخیص را می‌سازند. ملودی آغاز شده، پیش می‌رود و پایان می‌یابد و دارای جهت، شکل و پیوستگی است.

حرکت بالا رونده و پایین رونده ی صداهای زیر و بم ملودی، حسی از تنش و آسودگی،

انتظار و رسیدن را دربر دارد و این همان منحنی یا خط ملودیک است.

حرکت ملودی با فاصله‌هایی کوچک که فاصله ی پویشی  یا فاصله ی پیوسته نامیده می‌شوند

یا با فاصله‌هایی بزرگ‌تر که فاصله ی پرشی  یا فاصله ی گسسته نام دارند صورت می‌گیرد.

فاصله ی پیوسته، فاصله ی میان هر دو نت پیاپی در گام آشنای دو، ر، می … است

(فاصله ی میان دو تا ر، ر تا می و ..) فاصله‌ای که بزرگ‌تر از فاصله ی پیوسته باشد

به‌عنوان یک فاصله ی گسسته شناخته می‌شود (برای نمونه، فاصله ی میان دو تا می).

در ملودی، علاوه بر حرکت‌های بالا رونده و پایین‌رونده ی پیوسته یا گسسته، یک نت منفرد نیز ممکن است

به سادگی تکرار شود. گسترهٔ یک ملودی، یا فاصلهٔ میان بم‌ترین و زیرترین صداهای آن، می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد.

برای مثال، در ملودی‌های کودکانه حرکت‌ها بیشتر پیوسته است

و در گستره ی کوچکی صورت می‌گیرد

اما در اغلب دیگر انواع موسیقی، فاصله‌های گسسته و پیوسته کم‌وبیش به یک اندازه و در گستره ی پهناورتری به‌کار گرفته می‌شوند.

ملودی‌های سازی در مقایسه با ملودی‌های آوازی‌گرایش به گستره ی پهناورتری دارند و اغلب دربردارنده ی نت‌های پرشی و سریعی هستند

که سرایش آنها ممکن است دشوار باشد.

منبع : https://hitmelodi.com

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 335 تاريخ : 26 فروردين 1399 ساعت: 13:44

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : راهنمای کامل خرید فرش بخوانید :

 راهنمای کامل خرید فرش با نکاتی که باید بدانید

فرش و قالی، در خانه ما ایرانی ها حرف اول را می زند. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس فرش ها وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید . با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از نمناک ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.

خرید فرش

کیفیت فرش

سه دلیل برای نه گفتن به خرید فرش های رنگی ارزان

1.یکی از فرش هایی که طرفداران زیادی در بین فرش های دیگر دارد فرش های گل برجسنه است که از تنوع طرح و رنگ مختلفی برخوردار است و دارای قیمت مناسبی است . این فرش ها برای دفتر کار مناسب هستند .

کیفیت این فرش ها پایین است و طرح برجسته روی این فرش ها تا اولین شست و شو دوام دارد. خرید این نوع فرش برای اتاق کودک مناسب نیست زیرا تمیز کردنشان سخت است و راه رفتن و نشستن روی آنها کودک را آزار می دهد.

برای اتاق کودک بهتر است فرش هایی با طرح های ساده بخرید که زود تمیز می شوند. هنگامی که فرش های برجسته پا می خورند هم سطح می شوند و چون سطح های توخالی آنها از برجستگیشان بیشتراست نازک شده و فرم اولیه خود را از دست می دهند.

فرش های ماشینی

2.فرش های تزئینی و یا فرش های گره ای برای دکور مناسب هستند و اگر برای خانه استفاده شوند به این دلیل که تار و پودشان از جنس نخ های ضخیم و باریکی است ، هنگام راه رفتن زود کنده می شوند و جارو کردنشان بسیار سخت است .

اگر از این نوع فرش ها در خانه استفاده شود ، خیلی زود باقی مانده های غذا و خرده نان ها درون تار و پود فرش ها جا خوش می کنند و تمیز کردنشان کار چندان آسانی نیست.

فرش ضد آلرژی

3. فرش های رنگی طرح دار معمولا از ترکیبات نامرغوبی تهیه شده اند و وزن بسیار سنگینی دارند . این فرش ها برای اتاق خواب طراحی شده اند اما استفاده از آنها برای اتاق خواب مناسب نیست و می تواند برای کودکان، آلرژی زا باشد .

منبع : namnak

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 342 تاريخ : 6 فروردين 1399 ساعت: 17:25

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : الزامات یک پروژه بخوانید :

در این فرآیند الزامات پروژه گردآوری می شوند. الزامات عموما از سوی کارفرما و بهره بردار پروژه مشخص می شوند، اما علاوه بر آن سایر ذی نفعان پروژه نیز ممکن است الزاماتی داشته باشند . هدف اصلی این فرآیند این است که برای تعریف و مدیریت محدوده ی پروژه، که شامل محدوده محصول نیز هست ، مبنایی فراهم می آورد . در پروژه هایی که به واسطه قرارداد با کارفرمای بیرونی انجام می شود قرارداد، این پیوست آن و سایر مدارک مرتبط ، مهم ترین مراجع گردآوری الزامات برای یک فروشگاه پروژه می باشند.

تعریف محدوده

تعیین محدوده، فرآیند تهیه ی شرح تفضیلی محصول و پروژه است. در این فرآیند ابتدا الزامات به محدوده محصول تبدیل می شود. به عنوان نمونه تعیین می شود که نمایشگاهی که باید گنجایش پذیرایی از ده هزار بازدید کننده همزمان را داشته باشد، نیاز به چه زیربنا، سیستم تهویه و امکانات و امکانات رفاهی ای خواهد داشت.

در مرحله بعد محدوده محصول، به محدوده پروژه تبدیل می شود، به این معنی که مشخص می شود که چه تحویل شدنی هایی برای محصول نهایی پروژه لازم است و افدامات واکنش به ریسک و اقدامات کیفی نیز به آن ها اضافه می شود. هدف کلیدی این فرآیند تشریح مرزهای پروژه از طریق تعریف این که کدام یک از الزامات گردآوری شده در محدوده پروژه می گنجد و کدام یک نمی گنجد، می باشد.

تعریف محدوده پروژه در قالب یک شرح تفضیلی، ابزاری است که به ایجاد برداشت مشترک در موارد زیر کمک می کند:

  • اقلام تحویلی
  • کارهایی که برای تحقق اقلام تحویلی باید انجام شوند
  • فرضیات پروژه
  • محدودیت های پروژه

منبع

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 402 تاريخ : 6 فروردين 1399 ساعت: 12:38

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :